CTR 750 GX MOBIL
Potvrzujeme přijetí nezávazné poptávky
Poptávaný stroj: CTR 750 GX MOBIL
Společnost:
Kontaktní osoba:
IČO:
Adresa:
Telefon:
E-mail:
Váš dotaz:
Cílová krajina:
V co nejbližší době se s Vámi spojíme na Vámi uvedených kontaktech.
Zpět na stránkyPosuv do řezu a zpět - ruční
Výškové nastavování ramene - ruční
Ovládací panel - na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem - ruční
Celková řezná délka: 4,2 m
Stroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání. Ideální řešení pro rodinné farmy nebo malé pilnice. Celková hmotnost stroje CTR 750 GX mobil s přívěsným vozíkem je 661 kg.
Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální hmotnost může mít přívěsný vozík!
Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene (příslušenství). Přepravní vozík je homologovaný včetně celého stroje. Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.
Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování. Pro bezpečné upevnění je plachta vybavena oky a ocelovým lankem s koncovkami, umožňujícími použití visacího zámku. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.
Na rozdíl od standardní verze s elektrickým motorem je verze GX osazena profesionálním benzínovým motorem Honda o výkonu 8,7 kW (11 HP). Dostatečný výkon motoru umožňuje bezproblémové zpracování i velkých průměrů kmenů všude tam, kde není možné použít elektromotor. Z důvodů vyšší váhy a vibracím benzínového motoru je celkově zesílená konstrukce pojezdového mostu a ramene pilového pásu. Velmi jednoduchý manuální posuv do řezu a zpět a i celková obsluha stroje.
Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.
Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mezi motorem a hnacím kolem je umístěna profesionální odstředivá spojka zaručující plynulý rozběh a zastavení pilového pásu.
Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mechanická páková spojka umožňuje snadné startování motoru a odpojení pohonu pilového pásu po ukončení řezu.
Systém napínacího kola se pohybuje v litinovém vedení, což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje. Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.
Základem stability stroje jsou ve své kategorii velmi masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Pojezdové sekce jsou osazeny výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.
CTR 750 GX mobil používá standardní pilové pásy na dřevo 34-35 x 0,9-1,0 mm, stejně jako u plně profesionálních modelů.
Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech. Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.
Všechny fotografie mají pouze ilustrativní charakter. Skutečné provedení produktu se může lišit v důsledku neustálého vylepšování.
Max. průměr kmene | 750 mm |
Max. šířka trámu (desky) | 620 mm |
Max. zdvih pilového pásu | 635 mm |
Min. výška řezu | 25 mm |
Max. průchod ramenem | 255 mm |
Řezná délka základní sekce | 4,2 m |
Min. délka řezu | 0,75 m |
Délka prodlužovací sekce | 2,25 m |
Celková délka stroje včetně vozíku | 6.489 mm |
Motor pilového pásu | 8,7 kW |
Rozměry pilového pásu | 4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm |
Hmotnost vozíku | 385 kg |
Celková hmotnost stroje včetně vozíku | 661 kg |
Hmotnost prodlužovací sekce | 106 kg |
ZVLÁŠTNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
-
Prodlužovací sekce mobil 2,25 m
Řezná délka jedné sekce je 2,25 metru a je možné tyto sekce vzájemně napojovat. Umožňuje prodloužení celkové řezné délky u mobilních kmenových pásových pil. Prodlužovací sekce je tvořena velmi stabilní nosnou konstrukcí, na které jsou namontovány pojezdové sekce stejného provedení, jaké se nachází na přepravním vozíku. Prodlužovací sekce mobil je osazena čtyřmi robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak při samotném řezání. Prodlužovací sekce mobil tvoří samostatný celek. Z důvodu hmotnosti nesmí být přepravována na přepravním vozíku. Musí být přepravována samostatně, buďto jako celek, nebo v demontovaném stavu.
SPOTŘEBNÍ MATERIÁL
-
Posuv do řezu a zpět - ruční
Výškové nastavování ramene - ruční
Ovládací panel - na pojízdném mostu
Manipulace s kmenem - ruční
Celková řezná délka: 4,2 mStroj je osazen na stabilním přepravním vozíku, umožňujícím jednoduchou přepravu stroje na místo řezání. Ideální řešení pro rodinné farmy nebo malé pilnice. Celková hmotnost stroje CTR 750 GX mobil s přívěsným vozíkem je 661 kg.
Zkontrolujte si v technickém průkazu Vašeho vozidla, jakou maximální hmotnost může mít přívěsný vozík!
Přepravní vozík je vybaven šesti robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak i při samotném řezání. Jednoduché nakládání kmene na ložnou plochu stroje pomocí manuálního navijáku a dráhy pro navalení kmene (příslušenství). Přepravní vozík je homologovaný včetně celého stroje. Základní řeznou délku je možné prodloužit pomocí Prodlužovací sekce mobil, viz. příslušenství.
Přepravní vozík je jednonápravový a nebrzděný. Součástí dodávky je i nepromokavá plachta, chránící most s ramenem pilového pásu před deštěm při transportu nebo parkování. Pro bezpečné upevnění je plachta vybavena oky a ocelovým lankem s koncovkami, umožňujícími použití visacího zámku. Maximální povolená rychlost je 130 km/hod.
Na rozdíl od standardní verze s elektrickým motorem je verze GX osazena profesionálním benzínovým motorem Honda o výkonu 8,7 kW (11 HP). Dostatečný výkon motoru umožňuje bezproblémové zpracování i velkých průměrů kmenů všude tam, kde není možné použít elektromotor. Z důvodů vyšší váhy a vibracím benzínového motoru je celkově zesílená konstrukce pojezdového mostu a ramene pilového pásu. Velmi jednoduchý manuální posuv do řezu a zpět a i celková obsluha stroje.
Ovládací panel je umístěn na pojízdném mostu ramene pilového pásu. To umožňuje během řezu bližší kontakt obsluhy s řezaným materiálem. Výškové nastavení se provádí ruční klikou s nastavitelnou stupnicí.
Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mezi motorem a hnacím kolem je umístěna profesionální odstředivá spojka zaručující plynulý rozběh a zastavení pilového pásu.Masivně uložené hnací kolo je přes klínový řemen poháněné profesionálním benzínovým motorem Honda. Mechanická páková spojka umožňuje snadné startování motoru a odpojení pohonu pilového pásu po ukončení řezu.
Systém napínacího kola se pohybuje v litinovém vedení, což zaručuje dlouhou životnost a přesnost seřízení i při dlouhodobém užívání stroje. Rameno je osazeno hliníkovými oběžnými koly s přesným vyvážením proti vibracím. V obvodu kola je vysoustružená drážka, ve které je nasazen výměnný klínový řemen z gumotextilu, který tvoří styčnou plochu mezi kolem a pilovým pásem.
Základem stability stroje jsou ve své kategorii velmi masivní ocelové pojezdové sekce, zajišťující optimální vedení mostu ramene pilového pásu. Pojezdové sekce jsou osazeny výškově stavitelnými úhelníky a upínači kmene.
CTR 750 GX mobil používá standardní pilové pásy na dřevo 34-35 x 0,9-1,0 mm, stejně jako u plně profesionálních modelů.
Modelová řada CTR představuje nejmodernější trendy v konstrukci kmenových pásových pil se zvláštním důrazem na maximální přesnost a dlouhodobou životnost stroje při minimálních vynaložených nákladech. Stroje jsou koncipovány originálním stavebnicovým způsobem, který umožňuje snadnou výměnu nebo nastavení všech hlavních technologických uzlů a jejich jednotlivých částí. To z dlouhodobého hlediska užívání stroje výrazným způsobem snižuje náklady na údržbu a také zkracuje servisní časy a snižuje tak doby odstávek ve výrobě.Všechny fotografie mají pouze ilustrativní charakter. Skutečné provedení produktu se může lišit v důsledku neustálého vylepšování.
-
Max. průměr kmene 750 mm Max. šířka trámu (desky) 620 mm Max. zdvih pilového pásu 635 mm Min. výška řezu 25 mm Max. průchod ramenem 255 mm Řezná délka základní sekce 4,2 m Min. délka řezu 0,75 m Délka prodlužovací sekce 2,25 m Celková délka stroje včetně vozíku 6.489 mm Motor pilového pásu 8,7 kW Rozměry pilového pásu 4140 x 34-35 x 0,9-1,0 mm Hmotnost vozíku 385 kg Celková hmotnost stroje včetně vozíku 661 kg Hmotnost prodlužovací sekce 106 kg -
ZVLÁŠTNÍ PŘÍSLUŠENSTVÍ
-
Prodlužovací sekce mobil 2,25 m
Řezná délka jedné sekce je 2,25 metru a je možné tyto sekce vzájemně napojovat. Umožňuje prodloužení celkové řezné délky u mobilních kmenových pásových pil. Prodlužovací sekce je tvořena velmi stabilní nosnou konstrukcí, na které jsou namontovány pojezdové sekce stejného provedení, jaké se nachází na přepravním vozíku. Prodlužovací sekce mobil je osazena čtyřmi robustními, plynule nastavitelnými podpěrnými nohami. To zaručuje stabilitu jak při nakládání kmene a manipulaci s kmenem, tak při samotném řezání. Prodlužovací sekce mobil tvoří samostatný celek. Z důvodu hmotnosti nesmí být přepravována na přepravním vozíku. Musí být přepravována samostatně, buďto jako celek, nebo v demontovaném stavu.
SPOTŘEBNÍ MATERIÁL
-
-